Grattis

Grattis kaisa, en av dom bästa personerna fyller idag så vi firade henne med tårta och presenter i skolan :D, sen när jag kom hem så somna jag typ direkt för jag va helt mega trött från dom här 3 dagarna så ja har int gjort någå idag, å igår skrev ja int på vår blogg för hade helt fullt upp, direkt efter skolan for jag,Sanna och Anna till stan där vi träffade Anna och sen senare for vi och köpte en present åt Kaisa med Sami och Niki sedan dro vi till Sanna och bakade till Kaisa efter det ble det internate till moliis och sen hem till Sanna igen där jag sovd över så de var kul :D



Till kaisa av Mej,Sanna,Sami & Niki
ha en bäst födelsedag :D

 

//Natte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0