Start

Ida så har jag varit med Sanna typ hela dagen föst efter skolan dro vi till stan och där träffade vi Nikke :D , och köpte hår färg, sen Fo vi hem ti oss och färgade bådas hår och mitt ble lite blondrare och sannas ble en blandning av blont,orange och rött men de blev uur snyggt :D , sen fo vi ut i typ en å en halv timme till smesby där Kaisa,Sami,Niki,kevin och joel var ute ;) sen kom Sannas mamma efter oss och jag for hem och tittade på tv me min syrra ;) , int precis nån speciell da ida meen vi i snacake har kommit på ett nytt system så vi får mer uppdateringar :D, å de här e början då då :D


å så hä ble då mitt hår, int riktit nån stor skillnad meen duger vell :)



//Natte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0